Celkový počet zobrazení stránky

sobota 8. októbra 2016

Teším sa

Z jesene, i keď chladnej. Uplynulých pracovných dní, i keď náročných. 
Z diskusií s našou Miškou, i keď nie  vždy sme obe na tej istej lodi..

Z Emkiných nrodenín. Tešila sa. Ona sa vie tak úprimne a naplno tešiť.
Dúfam, že jej to ešte dlho vydrží.



Piatkový večer sme si opeknili kinom. Nový príbeh Bridget Jones vrelo odporúčam. 
Bála som sa, že môj drahý bude trpieť "babským filmom", ale bavil sa. 
Ja som si to užila naplno, jednak som v kine od narodenia našej Mišky bola asi tretí raz, jednak ma baví, keď sa nám konečne podarí byť s Igorkom chvíľu sami a Bridget - no kráľovná trapasov, nemožno je nemilovať.

Dnes super sobota so Zuzkou a Luckou. Raclette a potom malý raj na zemi - Abeland.











Krásny deň.  Želám všetkým krásny rodinný zvyšok víkendu.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára