Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 15. októbra 2015

Prší

A prší tak nejak pekne. Mám rada ten zvuk o našu poplastovanú plechovú strechu.
Kúrime drevom, všade sviečky a arolamalampy v prevádzke.


Neustále okolo krúžia bacily, tak takmer každý deň jeme židovský penicilín a pijeme hektolitre čaju. Zázvor ide n akilá. Je to už dávnejšie, čo som od Mayky pochytila závislosť na tomto "čosi" a teraz sa ho dokonca pokúšam pestovať doma, zatiaľ to vyzerá sľubne.


Včera vzhľadom k náhlemu ochladeniu operatívny útok na obchody
bambulky si kúpili topánky a bundy. Od Mišky už si našťastie môžem požičiavať :)


dnes sa mi podarilo jesenne upratať dvor, ostrihať levandulu



a  prezuť zimné pneumatiky. Trošku mi Igorko pomohol, ale len trošku. Musím si ho šetriť nech sa dá zdravotne čím skôr do poriadku. Lenže má svoju hlavu, poza môj chrbát robí aj to, čo by nemal.Malému chlapcovi by som dal ana zadok a bolo by. Čo mám robiť s tak veľkým chlapcom, ktorý neposlúcha?
Každopádne nie je na škodu, že teraz robím aj takéto veci, stávam sa samostatnejšou.

Výmenu kolesa sme tento týždeň trénovali aj v práci s kolegyňou, ktorá dostala defekt . Lenže to jej auto je taká veľká krava, že sme si napokon mužskú pomoc museli privolať :(


A už som dnes odtrhla tekvice na strašiakov. Sú akurát dve, pre každú bambulku jedna. Zdá sa mi, že už by len hnili.


Emuš


tak ešte šálku čajíka a dobrú nocku!












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára