Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 10. novembra 2014

Ahojček


Ahoj všetci! Volám sa Stacy a práve som si adoptovala túto komickú rodinu. Zajazdila som si ich autom, prešla som ich dom i záhradu a asi si ich nechám. Jedlo mi nachystali celkom dobré, pobehali si so mnou po dvore, ukázali mi dedinu...Ešte dotiahneme otázku vodcu svorky a myslím, že budeme všetci spolu spokojní :)

P.S. Majú tu dve mačky a tvária sa, že ich nesmiem jesť :(


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.349006058558079.1073742066.113360925455928&type=3

3 komentáre:

  1. To sa mi páči :)
    Prázdne miesto treba obsadiť, skôr prebolí.Bude mu u vás dobre. J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to pekné malé strašidielko, vyzerá veľmi nezbedne, držím mu palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teším sa na živo, som zvedavý ako dopadne tá nedoriešená otázka :-)))))

    OdpovedaťOdstrániť