Celkový počet zobrazení stránky

utorok 18. júna 2013

380 km



je bilancia uplynulého víkendu s Huginom. Ale po poriadku - piatok nám osviežila Kvetinka, ktorá nedáva sľuby len tak do vetra a prišla splniť jeden, ktorý dala našej Emke, že spolu prespia v karavane. Vzĺadom na jej vyťaženosť a rodinné a pracovné nasadenie si to veľmi vážim.



najskor si "baby" trochu zaplávali
potom sa rochnili pri telke


až napokon zakotvili v Huginovi a vykecavali a vykecavali...

inak až keď ich vidím takto pokope, tak mi dochádza aké sú si podobné -
obe sú nenapraviteľné optimistky a vitalistky

v sobotu sme nabalili Hugina a šikovali smer babička
čo bola v podstate pracovná misia , ale okrašlená tým, že sme 
boli so švagrovcami, ktorých mám veľmi rada

foto moc nemožem, nakoľko oni zas až tak nemajú radi popularitu,ale 
bolo naozaj veselo, večerná grilovačka, klobásky, pálenka atď...


Hugi bol zaparkovaný pod čerešňou, dúfam, že najbližšie bude stáť pod píniovými stromami alebo olivovníkmi.Cesta bola okorenené okrem iného utrhnutím ručnej brzdy, či odpadnutím puklíc z Huginka, ako aj katastrofálnym príjazdom a výjazdom od babičky do kopca, ale zvládli sme!

v nedeĺu večer som si z posledných síl uvarila leto /čiže lečo/  a ďakovala nebesám, že mám tento týždeň toĹko voľných dní, lebo som kaput nielen ja, ale aj domácnosť.


KRÁSNE LETNÉ DNI!





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára