Celkový počet zobrazení stránky

piatok 10. mája 2013

Posun

krémová žihľavová




Všetko sa poddáva, naša Miška už má výber mandlí za sebou (vďakabohu, som jednoducho hysterická matka), komáre nám už postriekali (vďaka nášmu akčnému starostovi),bazén už je opäť v plnej prevádzke, mám za sebou dve kúpania (20 stupňová voda). 
Myslím, že ja práve teraz prežívam to, prečo by sa oplatilo stopnúť čas...


2 komentáre:

  1. A to ste akože zvládli ten bazén sami a bez pomoci ???? Tak to sa mi ale vôbec nepáči :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucka, sypem si popol na hlavu...ale kým by sa našiel vhodný deň....a ja už musím kúpať. Celkom sami nie, švagrovci pomáhali, ale ešte nie je dlažba položená a na prístrešok musíme najskôr kúpiť náhradné diely...a ten postaviť je tiež celkom sranda :)

    OdpovedaťOdstrániť