Celkový počet zobrazení stránky

utorok 15. januára 2013

Pre zmenu zima




mláďa sa teší

Maťka, po dlhej dobe niečo motivačné aj pre Teba
kresba od Emky
všetci sa zídeme raz v jednej posteli...no kedysi sa po večeroch páralo perie.
My sme si asi manželskú posteľ mali dať urobiť na mieru v šírke dvaapol metra aspoň.
tak som nevydržala čakať na koniec marca a kúpila som si túto verziu
druhej časti , táááákže - pre zmenu menej erotiky a už to má i nejaký ten dej, dokonca
napínavá takmer krimi zápletka. Týchto šesťsto strán mi ale trvalo dlhšie , takmer týždeň, zvládnuť.
No kto sa namotal na prvý diel, určite pokračujte...










2 komentáre:

  1. Krásne, úžasné, ale ja aj tak furt nechápem, kde sa v tebe zrazu vzala tá perfektná nemčina.....
    A ja to mám v češtine a to už vyjde budúci týždeň :-) Keby si chcela tretí diel, môžeš si oprášiť english....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lucka, o perfektnej nemčine by som nehovorila....je to dosť jednoduchá kniha...taká monotematická :0 A aj v nemčine už je trojka, len mám sľúbenú načítanú v nemčine, tak to asi skúsim pre zmenu takto...a angličtinu som sa učila asi tri mesiace, to je vážne taký level, že ani anglickým vtipom vlastného dieťaťa nerozumiem :( A nechápem prečo, nedá sa mi čítať v češtine.

    OdpovedaťOdstrániť