Celkový počet zobrazení stránky

streda 19. decembra 2012

Cítim

blízkosť vianoc na každom kroku. V práci máme na každom poschodí nádherný stromček, cez deň sú počuť koledy, ako i nie celkom vydarené pokusy kolegov o spev, starúšikovia už absolvovali pečenie medovníkov, návštevu Mikuláša, klavírny koncert... Mníšky majú podobný vzťah k výzdobe ako ja, jednoducho ašpirujú na víťazstvo, ozdobili všetko, čo len šlo.

po dlhej dobe som bola schopná medovníkov



a trafili sa nám s drahým dva dni spoločného voľna počas týždňa, čiže deti v škole,
tak sme to naplno využili a piekli a piekli...


patrím k desne nemoderne zmýšĺajúcim ženám - kvietok len tak ma naozaj vždy poteší
a ON to vie...

Emi s jej kamoškou Miškou
občas prídem z práce a mám doma akosi viac detí 


A na záver chcem poprosiť všetkých milých ĺudí o zaslanie pozitívnej energie našej milej chúve, ako jej Emi hovorí. Naša pani pestúnka má žiaľ vážne zdravotné problémy, je v nemocnici. Ale ja verím, že ona to zdolá, je to neuveriteľne pozitívne naladená a pracovitá žena, to musí dobre dopadnúť, proste musí!






1 komentár:

  1. Zdeni, krásne medovníčky, koláčiky, detičky :-) Sa teším, že si to užívaš....

    OdpovedaťOdstrániť