Celkový počet zobrazení stránky

piatok 2. novembra 2012

Rozširujem zbierku

Pamatáte sa ešte na moje najdrahšie prepeličie vajíčko na svete? V návale chovateľstva som si kúpila šesť prepeličiek a ony mi všetky do dvoch dní uleteli. Ale zanechali tu jedno vajíčko - jedno jediné malinkaté. Vzhľadom k vstupným nákladom to bolo určite jedno z najdrahších prepeličích vajíčok na svete.
A včera som svoju zbierku super drahých vecí rozšírila. Zoznámte sa prosím, jeden z najdrahších chrenov...

No v tomto prípade nešlo o vysoké vstupné náklady, vykopali sme si ho u Janky zdarma. Tu zlyhala technológia. Ako to tak býva, posledným kúskom chrenu sme pri strúhaní zlomili prevodovku na domácom robotovi....gratulujeme si ...


Ale inak - ako bytový difúzer musím odporučiť. Kým sa strúhal vysoplili a vyplakali sme asi aj ročné zásoby. No a teraz priznám k čomu ho potrebujeme. Zajtra po prvý raz robíme domácu zabíjačku. Prasiatko sme síce nevychovali, kúpili už vypapkané a domov dorazí už zabité, ale i tak som zvedavaá, ako to zvládneme, keďže sme úplní amatéri, teda ak nerátam schopnosť pojedať, nemáme pri sebe nikoho skúsenejšieho. Pomocou internetu sme si vytvorili časový plán a recepty, tak nám držte palce.

2 komentáre:

  1. drzim palceky silno, mocno, nech sa vam zabijacka vydari..potom sa nezabudni pochvalit vsetkymi tymi zabijackovymi dobrotami...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No len fot moja pekna, nech sa trochu pobavime, ale ja verim, ze to zvladnete na jednotku. P.s. to prasa vcelku nechcem vidiet.....

    OdpovedaťOdstrániť