Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 22. októbra 2012

Ja viem...

Lucka by povedala, že to tu strašne flákam, ale i ja sama vnímam, že fakt. Občas ten život proste treba aj žiť, nielen o ňom meditovať :) A tiež je to tým, že so zaspávaním som teraz nemala nejako problém, nočný život proste neexistoval. Ale zajtra čakám vzácnu návštevu a asi sa tak teším, až nemožem spať....Tak aspoň pár fotečiek doplním.

zopár kulinárskych od mojho drahého
fantáziu mu nemožno uprieť


úlovok z rakúskeho blšáku, lenže je len jeden a chlapci sa oň bijú


Víkend sme mali dovolenkový, u švagrovcov v Žiline. Ako vždy, bolo perfektne, akurát j atrúba som si foťák von nebrala, tak mám len pár interiérových  :(

toto chlpaté čudo je ich Žofinka , je to mojkáčik
a pár mimotematických






s týmto receptom sa podelím, na tieto dni je ideálny :
citrón, zázvor na plátky, zaliať medom. Dávať dve lyžice do teplej vody a piť ako čaj, ja si to dávam do ovocného čaju. Skúste, je to mňamka a určite protichrípková bomba!

Tak dobrú nocku a veľa zdravíčka!






1 komentár:

  1. No Zdeni, aspoň niečo. Ešte šťastie, že tu mám jedného informátora live, takže aspoň niečo sa o tebe dozviem...:-)

    OdpovedaťOdstrániť