Celkový počet zobrazení stránky

streda 16. mája 2012

Milé veci sa mi stávajú

Urgujú ma ľudia, že málo píšem....to je naozaj milé. Ak svojimi fotkami a občasnými úvahami niekomu opekniem čo i len malú chvíľku dňa, mám veľkú radosť. Áno, sama si uvedomujem, že v poslednej dobe ten svoj sen viac žijem life a menej o ňom snívam....ale polepším sa :)
Takže tieto dva dni sme mali návštevné, čo ma veľmi mrzí, Majku som včera nestihla ani raz cvaknúť :(  (Maji, môžeš to napraviť a poslať mi foto, ja Ťa nejako zaretušujem do nášho prostredia :))  Bolo mi super, ďakujem!!!!
A dnes malý Maxík (aj s rodičmi, chápete, sám ešte nemôže...)



a po vylúchaní fľaše...ako každý po flaši proste zalomil


cez víkend som si u svokry ukoristila umývací stolček a hneď som ho "osadila"

v tom válovčeku vpravo dolu mi vyšli frézie, prvý raz, doteraz sa mi nikdy nezadarili, tak snáď aj zakvitnú
a tatinko stále maká na svojom krbovom veldiele
a ja sa zatiaľ vyžívam v kuchyni 
toto som odkukala od nemenovaného Jimieho O. Do mixéra hodíme ovocie (akékoľvek, zatiaľ som odskúšala jahody a ostružiny), pridáme kocky ľadu, citrónovú šťavu a čerstvú mätu. Rozmixujeme a dolejeme sódou. V origoš recepte aj troška pálenky, osobne si myslím, že ani šampanským sa tomu neublíži :)Skúste, mňamka!

a toto bude...

charlotka s mangom, teda boli dve



ešte nejaké kulinárie


zapekaná zelenina a makovojabľčková štrúdla

a leto sa nám krásne preklopilo do zimy :(

na chvíľku to až tak nevadí, ale slniečko, neoddychuj dlho!













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára