Celkový počet zobrazení stránky

piatok 14. októbra 2011

Noc má zas svoju moc

Nespím. Niežeby to bolo čosi nové, ale už som pár týždnov fungovala tak nejak "normálne". Neznášam tieto noci, ked som ráno unavenejšia ako večer. Bambulky spia dnes s nami, lebo drahý natieral podlahu na povale akýmsi podesom, čo smrdí ešte aj cez plafon v detskej. Všetci si tu pochrapkávaju, tak som si zakurila v kachliach, počuvam pukot dreva a to ich chrapkanie. Tvárim sa, že nepočujem, ako sa kocure klčkuju v kupelni :) Toľké roky som sa bránila kureniu drevom a teraz sa toho neviem nabažiť, tá vôna je rozprávková a je mi uplne jedno, či bude do roka začmudená celá obývačka. Ktovie koľko ľudí práve sedí na posteli a dufa, že zaspí....
Mám od Katky nový kalendár na každý den s mudrosťami o prírode a je krásny, podelím sa o pár.
Tak dobru nocku - chcela by som zaspááááť :(

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára