Celkový počet zobrazení stránky

utorok 28. januára 2020

Normalizačný víkend

Január. Môj každoročný boj...
Ideálny čas na zimný spánok, na ktorý táto spoločnosť ešte nedospela:)

Závidim našim mačiakom.


Eminka svoj kašel vypracovala na zápal priedušiek,
 tento školský rok opäť príšerné absencie.

Víkendu som sa nevedela dočkať. Prebehol tak pokľudne, s priateľmi.
Len tak nejako pretiekol a bol fuč...

Po mesiacoch, keď každú jednu voľnú minútu môjho času vypĺňali komunálne aktivity sa teraz opäť učím nájsť adrenalín v takých tých "obyčajnostiach".
Napríklad upečenie parížskej torty, zdobenej sušenými ružami.



V rámci získavania vitamínov sme prvý raz skúsili papaju.
Ako...ja viem, že exotická chuť, ale fakt to malo chutiť ako pečená
 cibulka v živánskej? Sa mi to nejako nezdalo. Asi sa u nás neudomácni.


Fotka od Emky. Riško s ňou súcitne leží, aby nechorela sama.


Moje momentálne čítanie. No - od témy ma to neodkláňa, 
ale štýl je to taký noblesný a groteskný.


Máme pred sebou už len štyri januárové dni :)
Nech nám to utečie.

S láskou Z.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára