Celkový počet zobrazení stránky

sobota 27. júla 2019

Rujana

V tejto chvíli som blogovanie ukončila, nebolo času a na ostrove problém aj s pripojením.
Takže, ak mám zhodnotiť, či Rujana splnila moje očakávania, tak áno, naplno. Romantický vidiek obklopený morom. Čarovné.
Problém kempovania je ovšem v tom, že kempy sú plne obsadené. Čiže, ak viete, že ju chcete navštíviť, odporúčam kempy rezervovať. Toto v našom prípade nebolo možné, keďže sme do poslednej chvle nevedeli, či vôbec budeme mať auto, tak ubytovanie nebolo celkom podľa našich predstáv. 
Na ostrov sa dostanete niekoľkými trajektami alebo mostom v Stralsunde (strachoš ako ja ten most moc neocení).
Prvú noc sa nám podarilo upichnúť v kempe v Altefähre.


Plne odporúčam. Milá pani, krásne sociálne zariadenia, prostredie lesné, vôňa borovíc, pláž dostupná za 5 minút pešo, v kempe aj pekár a rýchle občerstvenie.
Veľmi sa mi páčilo, taká dovolenka hory/more.

A prekvapilo počasie. Konečne také, aké sme očákavali. Dážď, zima (14 stupňov, hmla)

knižnica na pláži




naozaj brrrr počko :)


Určite si prezrite miestny kostolík, cintorín, romantický prístav.
Autom ste za 10 minút na pevnine a mesto Stralsund tiež stojí za návštevu.



bude pokračovanie :)
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára