Celkový počet zobrazení stránky

sobota 9. marca 2019

Unaveno

Sobotné ráno.
Milujem ich, i keď v ostatnej dobe je to proste takmer komatický stav, keď
ležím a čakám, kedy sa dostaví energia.

Tento týždeň bol aktívny. V práci ma chytila obsesia a poumývali sme všetky okná 
(a že ich fakt máme hodne). Ale bola moc dobrá motivácia, v pondelok si ideme po nové záclony
 a závesy. Tešíme.

A po večeroch doma som medovníkovala.
Naša šéfinka mala včera narodky.


Dávno už nemám grif v prstoch, chýba tréning, 
ale bolo to robené s láskou a ju fakt moc potešilo.



A keďže som po dlhšej dobe bola na našej centrále, až teraz som uvidela,
 akú menovku má jej psík na dverách. 
Som úprimne dojatá, existuje firma viac priateľská ku psíkom svojich zamestnancov? 


aha, mám nový pohárik na čaj do auta :)


Včera som nafotila našich hlavných pitvačov
Emi dokáže vykostiť a naporcovať všetko (narozdiel odo mňa).
Je to proste tatinkova dcéra.



No, tatinko pracuje tento víkend, takže mojou spoločenskou náplňou
 pre dnešok bude upratovanie, pranie a varenie ...
Ale večer čakáme milú reset návštevu, tak sa mám na čo tešiť.

Užite víkend!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára