Celkový počet zobrazení stránky

sobota 30. marca 2019

Resty

Pohltil ma facebook. Diskusie na tému výstavby mosta, predkladanie stoviek argumentov a neustále dokazovanie úplne základných faktov v kombinácii s najazdenými kilometrami (nie kompa stále nefunguje) plus zopár drobností doma ma úplne odšťavili z energie.


Víkend pred dvoma týždňami bol oslavný. Miškina 20ka.
Dokonca dostala aj telku, čiže domček je už naozaj kompletne vybavený.


Víkend minulý. Môj drahý sa zranil pílou. 
Nie, nevyzerá to teraz vážne, má to zašité a ruka bude plne funkčná.
Ale v prvej chvíli, keď krv strieka na všetky strany a v hlave máte jedinú myšlienku, že najbližšia pomoc je takmer 30 km ďaleko...vďaka za suseda Mira, ktorý nás pravidelne zachraňuje.


Teraz mi príde až komické, ako sme tu všetci zafungovali v kľude ako panáčikovia 
z lega. U nás je totiž panika zakázané slovo...A až keď som sa po dvoch dňoch dostala z domu (rozumej do práce) dovolila som si ten luxus krútenia hlavy a dvíhania žalúdku zo stresu.
Celý týždeň mám nočné mory, vo sne ho pravidelne strácam...Áno, nestalo sa nič vážne...ale opäť to pripomenulo, že kedykoľvek sa môže. Dokelu.



Ale pomedzi to sa snažíme zažívať najmä to príjemné. 
Kávička vonku, prvé grilovanie.
Dnes som prvý raz pokosila trávu :)
Vo foliovníku už nám rastie cibuľka, reďovka a šalát.


Tá mlska hore je veterník na plech.
A to dolu moja naj závislosť poslednej doby, vločky, biely jogurt, sladká omáčka a ovocie.


Na zadnú pergolu s ružami sme dali svetielka, je to krásne.


Miška je tento víkend na Animeshow, tak ju čakáme a asi o pol desiatej si ugrilujeme večeru.
Musíme využiť to krásne počasie a pozitívne sa nabiť.
Užite teplý večer, ráno nás čakajú volebné výsledky!

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára