Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 23. decembra 2018

Už sa to blíži

A paradoxne, čím bližšie tie vianoce sú, o to menší stres cítim.
Ono najmä preto, že môj drahý veľa vecí zvládol sám (láska...si skvelý)
a asi trochu hrá rolu i fakt, že toho roku nevianocujeme doma, hostiteľom bude môj brašulko.
A vcelku dobre to padlo, lebo náš tatinko pracuje celé vianoce a stretneme sa zajtra až večer.

Včera, prvý deň voľna načatý relaxom vo vani 
s takýmto výhľadom:



Potom s drahým návšteva nákupného centra, posledné darčeky (toto sa mi tiež už roky nestalo, takto na poslednú chvíľu. Budúci rok začnem už v januári, ono to má svoje čaro keď to človek koncom leta má všetko už "v suchu"). A vôbec nebolo všade tak veľa ľudí, ako som očakávala, za necelú hoďku sme všetko kúpili a dopriali si kapučínko v Cafe Dias, vydarenom spojení kaviarne s predajňou kníh.
Milujem to miesto, má svoje čaro a bolo to tiež úplne prvé miesto, kde naša Miška pracovala a kde ma vždy opantá taký ten pocit, že je to O.K., nestratí sa :)
Mmch, najnovšie si našla miesto ako prekladateľka pre cestovku, čiže činnosť odpovedajúca jej štúdiu.


A popoludní to tu potom trošku začalo
prášiť a voňať.





a nonstop vianočné filmy


A Stacy zničená ešte z piatkovej noci, mali sme taký mini vianočný večer
s priateľmi a do polnoci sa stále s niekým hrala.
Teraz bude dva dni dospávať.


A až teraz sme si postavili hlavný stromček v obývačke, zapálili štvrtú sviečku, trošku upratali a teraz už môžme len užívať a tešiť sa na zajtra.
Krásny predvianočný večer všetkým!

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára