Celkový počet zobrazení stránky

streda 19. decembra 2018

Povianočne

Nie, neľakajte sa, neprešvihli ste Vianoce.
Mám za sebou len tie pracovné.
A začali trochu hekticky. V dobe, keď som uvažovala, či všetko stihnem, ozval sa zub. 
A to tak intenzvne, že jednu noc som nespala, stratila som jeden deň, ale i tak všetko klaplo, najmä vďaka výdatnej pomoci môjho drahého, ktorý pochystal všetko mäsko pre nás.
Ďakujem láska.



Tohtoročná vianočná, už sme vyprodukovali dve. Jednu Emke do školy
na vianočnú besiedku, jednu do mojej práce a ešte bude jedna pre nás.




A bol to, ako napokon vždy, veľmi emotívny večer. Dostavila sa i Nina so svojim bábetkom,
dokonca i Kathi má práve vianočnú prestávku vo svojej ceste okolo sveta a povečerala s nami a následne som si ju uniesla na prespatie, tak sme mohli prekecať pár hodín, kým sme neodpadli od únavy.


A tu je môj pracovný vianočný darček.
Kľúčenka Leňochod.
Je sladký.


Pumbík bol dnes v službe, dobre padlo.
Ako je práve všade kopec voňavého mäska, je strašne zábudlivý.
Vždy po dvoch minutách zabudne, že už jedol :)


A ešte jedna včerajšia novinka, Stacy padla do bazéna :( Prelomila ľad a ocitla sa v ľadovej vode.
Našťastie bol Igorko hneď pri nej a zachránil ju. Striasa ma pri predstave, čo sa mohlo stať...
Vždy som z toho mala strach a preto nesmie byť vonku, keď je sama doma. Niežeby som privolávala takéto veci, len akosi jasnejšie vidím všetky riziká . Vďaka, že to takto dopadlo.

Miška má polovicu skúšok úspešne za sebou.
Emi kašle ako dva staré hrnce, takže už prázdninuje v posteli.
Tak nech to u vás prebieha menej dramaticky...
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára