Celkový počet zobrazení stránky

piatok 17. augusta 2018

Včera

Včerajší "deň s Emkou" sme napokon začali v trojici -
Miška ešte pred prácou stihla limonádku a koláčik s nami v obľúbenej knihokaviarni.
(moja mantra "dnes si nekúpim žiadnu knihu " napokon vypálila presne opačne :)).


A potom už sme s Emi zasadli do kinosály. 
Mamma mia 2.
Asi to bude trochu psychopatické, ale pol filmu mi stekali slzy
 a zabezpečil mi bezsennú noc. 
Fakt som z trailerov nepochopila že to bude také smutné.
A priveľmi nad tým premýšľam ako matka. Brr.
Ale Emi spokojná.

A zrelaxovala som sa dnes zaváraním a varením.
To funguje vždy.

Baranie rohy ako kápia


Zelenina naložená s borkénom.
Recept nájdete na nete.


A reďkovky nedávno vysadené už sú.


Želám dobrú nocku, ja idem trochu čítať :)

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára