Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 5. augusta 2018

Absolutne využitý týždeň

Uplynulý týždeň bol taký úplne "naplno".
V prvom rade v práci - decká na dovolenke a ja s civilkárom s výdatnou podporou 
novej (mimochodom veľmi zlatej )šéfky sme dokázali pohnúť s vecami, ktoré sa predtým mesiace nehýbali alebo boli označené za nemožné, nepovolené atď...
Okrem toho, že je celá WG čistulinká a preorganizovaná, kúpili sme novú sedačku


a bazén dievčatám na terasu


aj chlapcom.
Na jeseň by som chcela nejakú výsadbu doplniťokolo terás, 
aby mali viac súkromia.
Chcelo by to niečo lacné, mrazuvzdorné a rýchlorastúce.


Úplne som blbla celý týždeň v pokluse, aby som do ich príchodu 
z dovči stihla všetko, čo som si naplánovala. A stihla :) 
A doma, boli kukučky malé, čiže naše večery boli dlhé, vodný volejbal do 22ej hodiny.


 Občas nejaký výjazd do "veľkomesta". A jedno popoludnie s ich bývalými pani učiteľkami.
Skvelé. Bambule celý deň piekli "cookies" pre ne a vážne sa moc tešili. 
Kávičkovali sme a kecali do noci..
Ešte stále som trochu dojatá. Ani som si neuvedomovala, akí zaujímaví človiečikovia
sa nám to o naše deti starajú.




leto je krásne
a farebné


A farebná je (panebože už aj) naša Emka.
Zelené vlasy.


Servírujeme čerstvé kocúre


ale nielen tie





A ešte toto som vám asi neukázala. Miškin držiak na toaleťák. 
Vyrobil tatinko.


A ak by náhodou niekto z vás riešil podobný problém - nové čerpadlo na bazénovú filtráciu Steinbach - aj po výmene modelu stále neťahalo, vysávanie bazéna hodinuapol...Napokon tatinko vymenil túto plastovú priesvitnú vec z toho starého pokazeného a ono sa to rozbehlo! Tak neviem, kde súdruhovia urobili chybu...


A teraz už ozaj zaslúžený spánok...Dobrú nocku!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára