Celkový počet zobrazení stránky

sobota 29. júla 2017

Trojka

Sobotné zobudenie, ešte stále U kukačku. Tento deň bol jediný, ktorý bol programovo pevne daný. V Hornej Planej  v letnom kine premietajú nové Troškové Strašidlá. A naše deti ešte nikdy neboli v amfíku (áááno hanbíme).
Ale najskôr sme si dopriali trošku iný adrenalín. Na staré kolená prekonávam sama seba a nahovorila som celú rodinu na splav. Niežeby som nevedela plávať, ale predstava hlbokej vody, do ktorej nevidím...brrrrr. a ďalším problémom je naša Stacy, ktorá sa do útulku dostala tak, že sa jej ako pár mesačné šteniatko niekto snažil zbaviť utopením. Preto pri mori sedí na pláži, preto sa doteraz nikdy nenapila z potoka...Ale prekonali sme sa obe :)

http://www.pujcovna-lodi-mazel.cz/vylety.htm

Išli sme trasu číslo tri - podľa popisu vhodnú pre začiatočníkov, fyzicky nenáročnú (ha).

Auto sme odparkovali v Pěknej


kde majú maličký kostolík a prenádherný cintorín





a sme na "nástupišti"




rozdelenie do lodiciek bolo jasne, vždy jeden, čo to potiahne a ten druhý...
ja som bola Miškin "ten druhý" :)





Prvých cca 8 km bolo rozprávkových. Uprostred šumavských lesov.
 Ticho,len zvuky lesa. A vôňa. Kochala som sa. Asi aj vďaka tomu, že veslovala Miška a ja som len jemne kormidlovala. Ale posledne dva km, čistý horor pre človeka ako ja, Vltava zrazu široká, hlboká, tmavá a po brehoch zrazu brrrr trávy....to už nebolo pre mňa.


A na brehu nás čakal nepriateľský uvítací výbor - labudia rodina s agresívnym tatíkom :(


A konečne sme sa dočkali večera. Dva kilometre prechádzkou popod les ku kinu. Naspäť už sme šli radšej cez dedinu, tma bola ozaj tmavá :)



Ale len čo začal film, ľahli sme si na deku vedľa sedadiel a pozerali ako doma v obývačke :)
A čo sa filmu týka - strašidlá neboli strašidelné, skôr sympatické. Takže žiadny stres cestou do kempu sa nekonal. Bola to ľahká letná oddychovka, asi skôr určená dospelým než deťom.
Do kempu sme sa vrátili po jednej a ešte si s Miškou zaliali polievku, denný režim dostal na frak.

V nedeľu sa presúvame ďalej do kopcov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára