Celkový počet zobrazení stránky

piatok 23. decembra 2016

Prvé vianoce

Prvú vianočnú večeru mám už za sebou, tú v práci. Bolo nás 18 (vždy som snívala o veľkom jedálenskom stole, kde budem hostiť svojich blízkych ako "jednu veľkú ......taliansku rodinu" (vulgárny ale trefný výrok z akéhosi filmu) a stalo sa) a bolo to náročné a krásne.





Bolo to dojemné, večera, zaspievali sme si, rozdali darčeky...
Decká sa tešili a my s nimi. 
Zaujímavé, ako aj takáto "umelo vytvorená" rodina vie fungovať...
A hoci mi srdce stískalo pri uvedomovaní si o čo všetko tieto deti život pripravil, 
som rada, že máme možnosť ponúknuť im tento "náhradný rodinný život" a verím, že to pre ne má zmysel a pomôže im to a budú na to raz radi spomínať.

a už sa chystám na tie ďalšie Vianoce :)

Emi odpočítava pomaly minúty do polnoci, vidím že mi rastie dokonalý následovník môjho vianočného fanatizmu.

táto kytica s ak nám dostala náhodou ako nechcená - odmietol ju adresát


aby sme ju trochu rozveselili, dopriali sme jej s Emkou "nové šaty"



a myslím, že jej to pristane.
Dnes sme v takom spomalenom režime, tatinko je po nočnej ja len tak obyčajne zrelá na zimný spánok. Teším sa na zajtra, príde babička (iba jedna, druhá uprednostnila pohodlie svojho domova), príde bráško so svojou rodinkou, pozrieme rozprávky, dáme spolu dobré jedlo a vychutnáme si vzájomnú prítomnosť.

Hi, teším sa na darčeky asi :)
A teším sa na dva týždne voľna. Niežeby sa mi nechcelo do práce, 
ale 16!!!krát môžem ráno dlho spať :)
Krásne, milované, zdravé a lesklé Vianoce všetkým vám!

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára