Celkový počet zobrazení stránky

sobota 31. decembra 2016

Posledné hodiny

Posledné hodiny tohto roka trávim programom "žienka domáca", varením, upratovaním a tak...
A som tak šťastná, rovnako ako za uplynulý týždeň, ktorý patril mojim deťom, môjmu drahému, príbuzným, priateľom, dobrému jedlu, príjemným zážitkom, rannému vyspávaniu, nočným prechádzkam, čítaniu. A mojim jediným želaním je, aby všetko ostalo tak, ako doteraz. Aj keď viem, jedinou konštatou je zmena - takže....už tento Silvester bude iný, prvý raz bez našej Mišky ( už je čas na krízu stredného veku, či mám ešte počkať?) 


ranná vianočná čokoládka











Kedysi dávno na Peteovi spávala naša Miška, teraz si ho adoptovala Stacy.
Je v ňom niečo ukľudňujúce.




Tie naj hodiny, keď v noci sami s Igorkom brázdime naše uličky. Všetko už spí, je také mrazivé ticho a svetielka vianočných výzdob blikocú. Bývame tu takmer dvadsať rokov, viem že sme stále prisťahovalci, ale ja sa tu cítim ako doma ako ozaj DOMA.

A prínos uplynulého roku? Všetko je inak, lepšie, najmä vďaka mojej, teraz už nie novej, práci. A tiež vďaka tomu, že som sa stala egoistom (znie to desne, fakt). Učím sa nahlas hovoriť NIE a fakt to nie je ľahké, ale užitočné. Odporúčam.
Vďaka času, ktorý mám pre svoju mikrorodinku. Vďaka času, ktorý mám sama pre seba. 


Želám všetkým veselého Silvestra a naozaj krásny nový rok 2017, plný lásky, rešpektu, užitočnosti, detského smiechu a  nových nápadov!

S láskou Z. 

P.S. Je tu niekto, kto by nám zrozumiteľne vysvetlil pravidla???? Pomoooooc












2 komentáre:

  1. Zdenka, krasne si to napisala, prajem ti, aby si v novom roku mohla pisat iba taketo prispevky, aby ste boli stale taki mili, zlati, skratka taki, ktorych mame tak radi. SNR 2017 !

    OdpovedaťOdstrániť