Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 12. novembra 2012

Dobré ránko!

Provokovať v pondelok ráno ódouna krásny život, to by mi asi neprešlo :) Ale keď pre mňa dnešný pondelok nie je pracovný, tak odpustite...

Sedkám si pri raňajkách, obe deti v škole, drahý spí po nočnej a ja si dávam skvelú oškvarkovú pomazánku. Ak náhodou nepoznáte : pomleté oškvarky, uvarené vajcia, horčica, cibuľa. Jednoduché a božské!


Včera som deti trošku vyhnala "na panské", extrémne nadšené neboli, ale napokon lístie spratali. 




Jeseň už je v plnom prúde a ja začínam cítiť blízkosť vianoc.Nenápadne mi tu pribúdajú ozdoby na dom, dokonca som včera z povaly zniesla už aj moju bedňu plnú cukrárskych formičiek. Tieto vianoce budú v mnohých smeroch iné, jednak prvé, ktoré budeme tráviť v novom dome môjho brata, jednak prvé bez dedka,ktorý tento rok odišiel na kľudnejšie miesto, prvé, ktoré čiastočne strávim aj v práci, prvé s oboma babičkami súčasne u nás. Napriek všetkému a práve pre všetko teším sa!

A musím ísť von, lístie je všade, pipinkám treba slamu doplniť, záhradku potrebujem urýchlene dať do poriadku, kým nenasneží. Pekný pondelok!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára