Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 2. augusta 2012

Pracovitý záchvat

Moje zlato malo dva dni voľna a obrovskú chuť pracovať...fotky su len z mobilu, preto tá kvalita 

zaklébrované
pokračuje sa na letnej kuchyni - šialenstvo rozpútané chronicky známou kuchynkou od Zuzky Morkušovie zasiahlo i nás
kto náhodou nepoznáte 
dokonca Miška čistila tehly a včera kosila - sme paf
už to chytá formu
Baši - asi jediný pes na svete, ktorý ma totálne ale totálne ignoruje - 
neviem si na to zvyknúť
a áno - táto kráska je jedna z našich husokačičiek, bola mňam!
ešte pred pár rokmi by som neverila, že dokážem zjesť "vlastné" zviera
ale úžasné potravinové škandály posledných rokov ľudí k tomu opäť privedú





1 komentár:

  1. Ja tomu neverím doteraz, že si to zjedla :-) čo zjedla, ty si to držala, keď to Igor vraždil ! Tvoj hlboký prerod mi je vážne cudzí. A okrem toho ste mi vzali nádej, že kačice na pečenie sa vyrábajú v továrni :-(

    OdpovedaťOdstrániť