Celkový počet zobrazení stránky

piatok 3. augusta 2012

Bláznivý piatok

Dnes bol jeden z tých dní, keď sa zomelie veľa vecí naraz až človek takmer nestíha reagovať. Ani sa mi to nechce všetko rozpisovať, ale naozaj ĎAKUJEM obetavej Monike, ktorá nám dnes urobila taxikárku, keď sa náš oplíček rozhodol že už nevládze.Popri všetkom užili sme si s bambulkami krásny deň, navštívili sme kaderníčku a Mišku som ešte následne vlastnoručne farebne doladila - takže teraz sa zľaknem vždy, keď sa na ňu pozriem :) Akosi s azo mňa stáva až priveľmi demokratická matka  desím sama seba.
Jo a tatinko mi zabezpečil nový foťák !!!!! Asi aby som blog neflákala :) Tak sa s ním zatiaľ zoznamujem a tie foto sú také rozpačité, ale pôjde to, vyzerá, že je vážne blbuvzdorný.












No áno, mohlo to byť aj horšie - pôvodne sme totiž išli kúpiť modrú farbu na vlasy - nemali.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára