Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 25. júna 2012

Víkend

Sme strávili len v babskom kruhu, tatinko pracoval oba dni. Po týchto horúčavách sa už vôbec nečudujem ležérnemu prístupu k práci národov bývajúcich južnejšie. Môj celodenný výkon sa zúžil na zabezpečovanie potravy deťom a zvieractvu. Včera som sa prinútila pokosiť trávnik a pekne som sa zahriala na nejakých 40 stupňov a následne si dala ľadovú limonádu - výborný spôsob ako si obariť črevá a trochu sa prečistiť(neskúšajte!). Kosenie je teraz vôbec veľmi praktické, kosím rovno seno, to hnedé čosi už ani trávou nemôžem nazvať. 

Emi je potápka takisto ako Miška
studená "talianska " večera
po prvý raz som robila brusketu (na studeno) a je to vážne super
katovanie Emkinej ofiny mi už nestačí, svoje "umenie" 
už cvičím aj na Miške 



a teraz - slabšie povahy opustite stránku! Náš Miky zabil svoju prvú myš!



O.K., bola umelá :) Dostali ju od Katky na hranie ...ale aj tak ZABIL MYŠ!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára