Celkový počet zobrazení stránky

sobota 9. júna 2012

Aj brunetky majú svoje dni

Ostala som včera s menším dítkom trčať na dialnici bez benzínu...Bežne sa nechovám takto blond, ale stalo sa. V podstate som vďačná vyššej moci, že sa to nestalo v tuneli, to by bol asi vážne prúser. Za odmenu za moju genialitu ma tam pri aute obžrala kopa obrovských mravcov, aspoň si to zapamätám. AAAle niežeby to bola len moja chyba...o autopark sa doteraz pomerne vzorne staral môj drahý, ale tým, že nechodím do práce a nemusím každý deň dochádzať, tiež mu to nejako vyfučalo...ale prišiel a zachránil nás. My si proste vždy nejaké vzrúšo vymyslíme. Lucke to prišlo vtipné a obratom mi zaslala súťaž o asistenčnú kartu. inak, to vám ženám musím poradiť - drahého kolegovia samozrejme zahrnuli hneď radami ako nechaj ju tam nech si to vyžere...tak som potom rozmýšlala, čo by som robila, keby neprišiel a ten nápad šírim ďalej - v žiadnom prípade nevolajte priateľov, priateľky, susedov atd....nie, nie, ak váš manžel nepríde robiť svalnatého sexi záchrancu, jednoducho zavolajte asistenčnú službu (nezabudnite do telefónu nahlásiť, že uprednostníte vysokého/nízkeho/blond/tmavého ale rozhodne svalnatého fešáka) a keď príde, nechajte ho vystaviť faktúru na meno vášho manžela ! Toľko môj odkaz kolegom môjho muža, ktorí si mysleli že to nezvládnem :)

už varíme z našej hlivy

a už pár týždňov nemáme ulicu :( robia nám novú, z ich utláčania terénu už mi drkocú nielen všetky poháre a taniere, ale aj zuby, bože nech už to dokončia, prosííím
peknú sobotnú noc!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára