Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 1. apríla 2012

Príbeh letnej kuchyne

Mám tušenie, že bude dlhýýýýýýýýýý, ale aspoň sme začali....

základ pod krb
toto dnes padalo, skvelé počko na betónovanie
v piatok ma drahý prekvapil vianočkami a to nielen dobrými, ale aj peknými, každá zo šiestich copov
ešte fotečka na zaslintanie - dnešný dezert 
čokoladový keksík vo vanilkovom kréme s pomarančovou kôrou,
pomaranč, medovka a želé
A len tak povedľa letnej kuchyne som včera dostala "skvelý" nápad a kým bol drahý v práci,
vymaľovala som obývačku. Akurát, že ten bordel, čo vďaka tomu vznikol, budem asi riešiť týždeň. Ale moje zlato ešte po príchode z práce (o 19tej!) takmer do polnoci pokladal novú podlahu v obyvke.







3 komentáre:

  1. Mas sikovneho a velmi pracoviteho manzela. Tesim sa na fotecky z hotovej obyvky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Adi, ja viem....a vážim si ho

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...keď ťa tak čítam, túžim po vlastnom domčeku stále viac a viac...ach, krásne...stojí to za všetku námahu...
    www.vanilka-omne.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť