Celkový počet zobrazení stránky

sobota 14. apríla 2012

Betón hotovo!

Ešte nás čaká veľa práce, ale už takej tvorivejšej.Dnes sme to zmákli za super čas, večer o 18tej bolo hotovo.
miešam cesto (občas sa mi zdalo, že môj mixér je výkonnejší)

ako to hovoria češi? Kdo si hraje, nezlobí?


makač Ďuri, ďííík!
prvý raz mi vyšli veternice
a iskerníky stále ženú nové hlávky

Príjemný oddych všetkým "narobeným" a krásnu rodinnú nedeľu!



2 komentáre:

  1. Krásny hladučký betónik! Aj my stále kdesi čosi porábame na domčeku, tak viem oceniť aj takéto záležitosti...:) Kvietky No.1.

    Vďaka za recept ostrokyslej polievočky, skúsime skúsime:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gabi, vďaka, želám príležitostne dobrú chuť (ešte ma napadlo, že ja som pridala aj čínske slivkové víno )

    OdpovedaťOdstrániť