Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 5. januára 2012

Narodeniny

Dnes má môj blogík 1.rôčik! Za ten rok zaznamenal 14780 prístupov, správy veselé i smutné, fotky milého ľudstva, zvieractva i potravy:) Mne osobne dáva vela, konieckoncov písanie denníčkov je staré ako ľudstvo samo. A baví ma aj predstava, že si o 30 rokov sadnem (ako desne moderná dôchodkyňa) k pc a prečítam si, čo som prežívala v strednom veku, pretože neverím, že by som si to pamätala.  Keďže teraz nepíšem z domu, nedám žiadne aktuálne foto, ale našla som nejaké staršie, ktoré ma potešili, tak nostalgicky dám tie. Dnes večer bude u nás kopec ľudí, zvierat a detí, pokúsim sa upiecť pavlovovu tortu a la Nigela a vydržať čo najdlhšie bez zaspania :) Pekné tri dni voľna!


A nedá mi nevyužiť aj toto fórum pre moju výzvu - ľuďkovia, keďže značná časť európanov žial momentálne dosť cestuje, okrem pekných fotiek z dovolenky nosia nám sem aj negatívne javy ako črevné virózy (cestovateľské hnačky, rotavírusy, norovírusy a ešte asi milión iných). Jediná prevencia je, nestýkať sa s nakazenými, čiže ak vám je zle, seďte doma!!! Verte mi, vaši kolegovia radi oželejú pohľad na vaše enormné vylučovanie všetkými otvormi. To nie je len o zanedbávaní vašeho vlastného zdravia, ale aj o tom, že ohrozujete iných, minimálne tri dni ste značne infekční (teda pokiaľ nemáte nad dve promile alkoholu v krvi, v takom prípade nemáte črevnú infekčnú virózu, ale celkom iný problém)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára