Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 15. decembra 2011

Pochopiť, čo rozumu sa vzpiera

Občas mám s ľudmi problém. Nepáčia sa mi. A možno práve tým, že sa blížia Vianoce viac vnímam, keď sa chovajú "neľudsky". Niekto tomu hovorí, že ako zvieratá, ale s tým sa nedá súhlasiť, keby sme sa chovali ako zvieratká, svet by bol v poriadku... Pri takýchto zážitkoch je mi vždy smutno, to vážne toľko ľudí na svete nemalo pekné detstvo, nemalo maminku a tatinka, ktorí by im ukázali, čo je dobré a čo nie, čo je správne, na čom záleží? Vetu "Nik nie je ostrovom samým pre seba" si toľko ľudí z povinnej literatúry asi nepamätá? Možno by sme práve teraz, keď takmer každý podlahne a vykoná nejaký ten "dobrý skutok" smerom k ľudom, ktorí to potrebujú, mohli urobiť jeden skutok aj pre seba - chovať sa tak, aby sme sa sami sebe mohli pozrieť v zrkadle do očí.

V pondelok mi moje zlatko prinieslo kvietok a nielen to - aj držiak na novú ŠPZku pre bydlíčka


A v stredu na našu veľkú radosť tú značku na polícii konečne získal ! Takže - Náš bydlíček HUGO sa stal oficiálne slovenským karavanom :) Jupíííííííííííííííí. Mimochodom, už NIKDY nechcem dovážať zo zahraničia niečo tak veľké, sú to nervy a problémy a nervy...


vážne do neho chodíme večer piť kafe

no - tak sme ešte jedny svetielka pridali, ale fakt už len tie jedny :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára