Celkový počet zobrazení stránky

piatok 30. decembra 2011

Dovolenka moja

Úžasná anarchia tieto dni voľna, denný režim celý posunutý, viac času v posteli než kdekoľvek inde, nikam sa neponáhľam. Vedela by som si zvyknúť :)

môjmu drahému Ježiško naježil sirupy na výrobu miešaných nápojov, tak testujeme
teplota vonku decembru nenasvedčuje
sviatky-nesviatky makať treba
a moje prvé cestovinky na novom stroji
asi by nevyhrali súťaž krásy, ale sú z našich vajíčok a krásne voňajú
a konečne som sa dostala i k šitiu, fotku dodám, keď bude detská izbička kompletne oblečená
dnes som si povedala, že to s našimi detvákmi nie je až také zlé, keď sú schopné zabaviť sa pri spoločenskej hre a navyše vedomostnej, ešte ich tie počítače celkom nezožrali (či?)

Želám dobrú nocku všetkým nočným sovám

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára