Celkový počet zobrazení stránky

piatok 9. septembra 2011

Tetuška dakujem !


Raz za čas mi môj drahý donesie kvietok len tak, z lásky, proste pre radosť. Pracuje do šiestej, tak mal milu dohodu s tetou kvetinarkou zo Stupavy, vždy je zavolal a ona na neho počkala, otvorila mu aj mimo otváracích hodín. Dnes som opäť dostala ružičku a s nou aj smutnu správu, že milá teta zomrela. A hoci sme sa nepoznali bližšie, dostávala som od nej kvietky, viazané s láskou, prekrásne, človek cítil, že pre nu to nie je len práca, že má tie kvietky rada. Zvykla som i ja k nej chodiť po kytičky a okrem nich sa mi vždy dostalo i milého ľudského prijatia, slov, ktoré pohladili dušu. Tetuška, dakujeme! Dufam, že je vaša duša tam, kde ste tužili prísť.

Riško vyrába z hydinového rizota zeleninové, vegetariánske
a takto sa vtierkol dnes k mojej dvornej nechtárke
dobru nocku

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára