Celkový počet zobrazení stránky

sobota 24. septembra 2011

Dobré ránko

Krásne víkendové ráno! Práve som si opäť uvedomila, aké je super bývať v rodinnom dome, moje dnešné vysávanie ráno o piatej by asi susedov v paneláku  nepotešilo:) Naše princezničky maju izbičku na opačnej strane domu, tak mi nemá kto vynadať. Včera bol krásny den, večer som bola tak skolená, že som sa nedočkala ani mojej obľubenej eduardovskej farmy o 21.00 ...Pribudlo mi kopec krásnych darčekov, ktoré boli o to vzácnejšie, že ľudia okolo mna už vedia naozaj dosť trafiť môj "ujetý" štýl bývania :) cez den pridám fotečky, teraz idem asi žehliť...
Ak máte náhodou to šťastie, že máte voľno a ste doma celá rodinka, využite to na dlhé rodinné ranajky, akože nemusia byť uprostred pšeničného poľa ako v reklame na Ramu :) Dám vám malý tip :
čo potrebujeme: malé zapekacie misky
čo do nich dáme: všetko čo stretneme v chladničke - syr, vajcia, salámu, slaninu, zeleninu...fantázia na plné obrátky- nahádžeme, zapečieme. pridáme hrianky a vonavý ovocný čajík s medom, uvaríme kávičku a kľudne aj dve hodiny posedíme v kľude pri stole a porozprávame sa :)

Krásnu sobotu v kruhu rodiny všetkým želám !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára