Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 1. marca 2020

Opäť raz ráno povolebné

Dobré ránko! 
Dnes vás chcem upozorniť na skvelý divadelný súbor, pôsobiaci v Stupave.
Videli sme zatiaľ iba toto jedno predstavenie, ale bol to zážitok.


Dnes začal marec. Zima, taká ozajstná, síce ani nebola,
 ale už začína absťák po farbách a vôňach.



Včera sme si dali minidovolenku rodinnú v Šarvári. Netušila som, že naša Stacynka je hysterka prvého stupňa (ale pri našej rodine, čo som čakala?). Dohodnutí opatrovatelia (rodinní priatelia, na ktorých je zvyknutá) ju nedokázali v kľude vyvenčiť. Je to môj strachopudko, pes viac strašný ako strážny. Takže, deti nám síce vyrástli, ale psa teraz nemôžme samého nechávať...

A teraz k tomu hlavnému - voľby
Trochu si to zjednoduším a nakopírujem sem svoje príspevky z facebooku.
Jeden súkromný a jeden zomosácky.
Myslím, že som v nich povedala všetko.

Nie ze by som bola nestastna z vysledku. Este pred mesiacom by som mozno aj zatlieskala. Dnes som bohatsia o nejake skusenosti a skepticka. Odhalovanie korupcie super! Povedat to nahlas super! Ale bude dotycny schopny spolupracovat s tak velkym mnozstvom ludi? Robit kompromisy? Byt konstruktivny a nie impulzivny? Chovat sa diplomaticky tam, kde treba? Velmi si zelam pre nas vsetkych, aby ano. Pretoze ak teraz nieco naozaj potrebujeme, tak stabilitu.
PS/ Spolu napriek vysledku - super! Davali ste mi dlhe mesiace dobry pocit nadeje.


Dobre povolebne nedelne rano! Ano, ano, na stranke Zomosu apoliticky Vladko, vieme  Skusim len tak okrajovo.Vyhrala strana, ktoru bolo doteraz najviac vidiet a pocut cinnostami, ktore su vlastne zhodne s tymi nasimi zomosackymi - poukazovat na to, co je nezakonne, nemoralne. Odhalit korupciu, ukazat ludom pravdu. Mozme to brat ako dobry signal, ze ludi zacina pravda zaujimat, ze im skutkovy stav nie je lahostajny. Obcas sa tomu tazko veri pri tych reakciach, s ktorymi sa kazdy jeden Zomosak doma stretava...Ostava nam len dufat, ze spolu s vitazstvom sa dostavil aj pocit zodpovednosti za vsetkych tych ludi, ktori odovzdali svoje hlasy a i za tych, ktori nie.


Tak a teraz dlhééééééé rodinné raňajky a pokľudnú nedeľu žienky domácej :)
Pekný zvyšok víkendu!

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára