Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 16. februára 2020

Cieľ

Protikladom krásy nie je škaredosť, ale ľahostajnosť. Opakom vernosti nie je zrada, ale ľahostajnosť. A protikladom života nie je smrť, ale ľahostajnosť. Protikladom lásky nie je nenávisť. Je to ľahostajnosť.“
– Elie Wiesel

A tak som opäť raz dosiahla štádium dospelosti, o ktorom som ani netušila, že existuje. Brániť a obhajovať pred celým svetom niečo, o čom je človek presvedčený ako jediný na svete a potom sa to všetko zrúti v priebehu pár hodín, a to tak, až sama musím uznať, dokelu, mali pravdu...toto som hádam mala absolvovať v 16tich, nie po 40ke :( A to všetko pre moju naivnú vieru v druhých a samoľúbu vieru v seba, že dokážem ustrážiť niečo, čo je sto razy väčšie ako ja . Tiež máte občas chuť sami seba kopať do zadnice? Ja momentálne intenzívne.
Jediné, čo je pozitívne je fakt, že už som minula všetky emócie za ten čas a je mi to jedno. A tá ľahostajnosť je pre mňa zvláštne netypická , taká tichá, prázdna.
Už nie je nič, čo som mala, mohla urobiť inak, už je iba, s kľudným svedomím, dala som všetko a ešte kúsok viac a nebolo videné. Bodka.Toľko ku komunálnym aktivitám. Idem ďalej, len v inom zložení, trochu iným spôsobom a zaručene aj tempom. Domlátená a silnejšia.

A z iného súdka
Valentín 
Moje zlato sa snažilo vyrvať ma z tejto malej politickej drámy 
a tak mi prišlo najskôr veľmi vtipné, že ma vzal práve sem:



ALE - večera na hrade? waw...


Mimoriadne krásny večer, dokázali sme si ho užiť i napriek 
tomu nepeknému, čo sa práve odohrávalo v mojej duši.



V sobotu sme Emku odviezli opäť na "dolnú zem" na prázdniny 
a vzali sme to cez mesto, kde som bývala ako dieťa
(Maťka, ja viem, nezabíjaj ma, prosím, bolo to fakt krátke zastavenie, nestíhali sme:))



Tu som chodila do školy:)


Ukazujem Emke, kde som bývala do svojich 10tich narodenín


A fakt je to zvláštne, ako vnímate inak priestor ako dieťa a ako dospelý.
Všetko sa mi zdalo akosi malé, úzke, krátke. 
Aj cesta do školy, ktorá sa mi zdávala taká dlhááá.

A keďže dnes u nás doma prázdno, vydávam sa na výlet k Zuzke a Lucke a plánujem slnečnú nedeľu plnú detských právd o živote:)

Užívajme :)

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára