Celkový počet zobrazení stránky

sobota 12. októbra 2019

Dobré ránko

Píšem pošepky, hlasnejšie nevládzem :)
Podarilo sa mi samu seba dostať do energetického mínusu,
tak vám aspoň fotky pridám vysokokalorické :)

Pred dvoma týždňami nás navštívila bývala Miškina spolužiačka z gympla Sonička
a túto nádheru priniesla so sebou. Nevedela som sa vynadívať a chuť - neuveriteľná. Jemná, taká vznešená. Odpaľované cesto plnené vanilkovým krémom, zdobené malinami, granátovým jablkom, jahodami, levaduľou, nechtíkom lekárskym a sirôtkami.
Soni, si umelkyňa!




A keď už ste nasladení, ešte foto prierezu z Emkinej narodkovej torty.


Minulý víkend - môj brašulko mal 40ku.
Poňali sme to ako exteriérovú akciu a malo to všetkých päť P. Vrátane tej vône dymu a špekáčikov, ktoré mi koncom každého leta chýbajú. Milý bratu, kúril si tak dobre, že moja obľúbená vôňa z mojich vlasov odišla až po 4 umytiach a jednej saune :)

Už aj bráško má mačiatko.
A tá veľká cica je naša :)


vozenie vláčikom si užívali najmä tí mladší...


za toto sa v podstate hanbím, som mimo tréning aj mimo úplne proste


nádhera


no nie vždy idú len slzy dojatia z praskajúceho ohňa, 
občas je to dôsledok vydymenia


babička


A keď ženská časť už asi pravdepodobne zaslintala nad sladkými foto, 
pridám aj niečo pre mužov.
Takto bráško údi.


Tu je práve mimoriadne tiché ráno. Emka je na výlete s turistickým krúžkom,
Mika spí, tatinko je po nočnej, tiež spí.
Všetky zvery detto.

A ja sa práve rozhodujem medzi žienkou domácou a únikom medzi vraždy :)


Užite víkend!

S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára