Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 18. augusta 2019

Zákon rovnováhy

Niekde inde som hodne pridala a tak tu na blogu, zatiaľ, hodne uberám..
Chcela som vlastne "len" ten môj most....a čo všetko sa zrazu stalo mojou súčasťou,
 nestačím sa diviť.
Ale nie je to sťažnosť, som pevne presvedčená o správnomsmerovaní toho nášho vlaku
a plne stotožnená s pravidlami jeho chodu...
Nastáva čas v našej krajine pre slušnú politiku. Verím tomu.

To len aby ste v skrátke chápali, že čas mi nestačí...ale mám kopec správnych ľudí kol seba.
A užívam si ich. Každý môže dosiahnuť svoje "fungovanie" sveta, ale zadarmo to nie je.

A teraz úplne odfláknuto - letná mozaika :)
Návšteva našich Kanaďanov - opäť sme sa niečo naučili - kvety nie sú len pre krásu


švagrovo topánočky :)


Začala som kváskovať. Môj kvások (úplne mnou vzniknutý) sa volá Ferko.
Môj prvý chlebík vyzeral najskôr takto krásne
a potom z neho bola placka:(
Prax mi chýba.


Uhranský somíc v našej obci "zapršal"


Po vianociach som v Hornbachu kúpila amarylisové cibuľky za pár centov
a takto vyzerajú teraz na záhrade.


raňajky pre dvoch 
(musím to napísať - takú podporu, akú mi môj drahý prejavuje v týchto hektických mesiacoch - nedá sa dostatočne poďakovať)


Už aj Miška má fasádu


super večer u bráška - špehovali sme ufónov

bráško má novú mačičku



Emkina kamoška Miška - tieto prázdniny boli 
bambule mesiac spolu



Katkovci sa pridali
neskutočne nám rastú tie deťuchy


v takejto kráse žijeme


trošku aj hospodárime






moja dovolenková výbava


Dnes si ordinujem nedeľu ničnerobiacu a čítaciu. Užívajte!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára