Celkový počet zobrazení stránky

utorok 29. januára 2019

Opäť z postele

Eminka dostala predčasne darček k meninám.
Dala mu už aj meno, ale je pridlhé, nepamätám si ho.


A sú k nemu aj takéto učebné kartičky, kde je ale takmer všetko latinsky.
A ten zvyšok nemecky.


A fakt sa z neho tešila. Dúfam, že nám ho požičia na jeseň ako dekoráciu.

Ja som sa v nedeľu vyhodila z obehu.
Prudkým pohybom som zdeaktivovala kríže.
Takto mi robili spoločnosť pri raňajkách v posteli.
Miška mi uvarila ovsenú kašu. Ja sa mám.


A tiež má konečne hotové všetky skúšky. Fu...sme si vydýchli.
Už len 9 krat? To asi neprežijeme :)

Takto som si včera do neskorého večera hovkala.


AAAle má to aj svoje plusy. Keďže som nemohla na AJ, Zuzka aj s drahým prišla za mnou.
A takéto nádhery som dostala.
Waw!



A túto absolútne Ekotašku urobila Zuzka samoručo!
Zuzi, si bomba!


A tak si tu ležím a ešte nejakú dobu budem...
A, ešte som zabudla - som jediná, kto vôbec nepochopil film Trhlina? 
Ako fakt ma ten film vytočil . Aspoň náznak vysvetlenia? 

Tak želám všetkým dobrú nocku a nerobte prudké pohyby :(

S láskou Z.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára