Celkový počet zobrazení stránky

štvrtok 1. novembra 2018

Správy domáce

Čo nové doma. Mínus tri sliepky :( Pravdepodobne kuna, ale výsledkom je, že sa konečne naučili chodiť spávať do kurníka a môžme ich zatvárať na noc. Už som sa vážne bála, že kvôli ich potrebe spávať vonku zamrznú. Stálo to síce tri slepačie životy, ale konečne pochopili. 


Zo Stacy sa stáva prvotriedny zimný povaľač



Miška sa stále učí, alebo je v škole. Pripomína mi to mesiace pred maturitou.
Asi bude po mne, tiež som mala vždy všetko vydreté, zatiaľ čo môjmu
 bratovi stačilo učivo raz počuť.

A k učeniu som sa konečne dokopala opäť aj ja, zaviedla som si čarovné utorkové večery u Zuzky, ktorá je určite napoly rozprávková bytosť, ale okrem toho i učiteľkou aj , prekladateľkou a neskutočnou milovníčkou zvierat. Po utorkovej dvojhodinovke sa cítim ako po dovolenke.  Má stabilne tri psíky a asi sedem mačiek, tento počet však neustále kolíše. Naj terapia na svete.

Igorko vo dne, v noci zatepluje Miškin domček.
Bambule moje, máte skvelého tatinka. 



Akcia včera do 23tej hodiny... tapetovanie pracovne. 
O.K. bohovia musia byť šialení...
Už dávnejšie sme ju trošku poprehadzovali, aby sa ľahšie rozkladala posteľ
 a pc sme vysunuli len do malého kútika.
Je to priestrannejšie a útulnejšie. Tapeta za 14 Eur plus trochu tekutého paliva do nás
 dvoch ...výsledok ohromný


 len nafotiť to v reálnych farbách nejde, tapeta je zelenkavobéžová
 a kvetinové motívy sa lesknú. 




Eminka má na prázdniny Mišku na návšteve a našej Miške príde večer Katka,
tak máme opäť štvordetnú domácnosť.


je tu veselo a teplo 


 a ešte len bude zajtra, ale o tom zas nabudúce..


Aaaaa zabudla som - októbrové rande - kino - A Star is born ...fuuuuu...berte kartón vreckoviek a užite si to. Týždeň som bola intenzívne zasiahnutá. A to som si deň pred tým pozrela s deťmi Love Simon...čiže už som bola predplakaná, i keď tam len od dojatia ...

S láskou Z. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára