Celkový počet zobrazení stránky

sobota 9. júna 2018

Deň detí

Pomedzi stavbu šatníka podaril sa nám aj malý večerný výlet s deťmi.
Dostali sme sa z domu až neskoro večer, podvečer sme totiž dve hodiny strávili hľadaním Riška. Blázon ryšavý utiekol z domu. Nejako sa nám vyšmykol von a keďže oni sú kocúre domáce, ostal vonku úplne v šoku, schoval sa do diery pri garáži a tam ho, našťastie, po dvoch hodinách nášho hľadania našla Stacy. Nebol schopný ani trafiť naspäť domov :( Samozrejme tu sa plakalo a fakt trpelo :( Som vďačná, že to tak dopadlo. A tak s pocitom úľavy vyštartovali sme na atrakcie.





Bambuľkám sa Práter páčil. V podstate vyskúšali len ľadové kráľovstvo a ja s Miškou ešte zámok duchov. Skoro som sa po...., keď som asi po tretej zákrute zistila, že môj vozíček vyštartoval sám a Miška nie je za mojim chrbtom :) No svoje strachy trénujem veľmi úspešne posledné týždne.


S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára