Celkový počet zobrazení stránky

piatok 12. januára 2018

Farebný piatok

Krásny večer všetkým! Už dlho som sa tak netešila z piatka. Prvý týždeň po dovolenke, 
keď sa ešte nedarilo zaspávať, ale už muselo vstávať :(
Zajtra ráno spinkáme :) A dokonca aj tatinko je doma, aj keď v nedeľu už pracuje...

Dnes trochu kulinári opäť.
Naša Miška je zaťažená na všetky druhy ázijských kuchýň a týždne sledovala, kedy sa v Boroch konečne otvorí "polievkový" podnik. Cez prázdniny sme mali viac času a boli testovať.
Toto je ich polievka:


Ja som skôr konzervatívec, čo sa stravy týka, ale bolo to celkom chutné.
Len mi v tom chýbalo viac farieb a zeleniny. V podstate veľké množstvo rezancov, jarnej cibuľky a koriandra, nič iné v nej nebolo (a trošililinku mäsa).

Tak sme dnes (teda my, tatinko vlastne) uvarili takú našu.
Normálne "nedeľnú" polievku s trochou hovädzieho, trochou kuracieho, s mrkvou, ružičkovým kelom(ešte stále máme na záhradke), kaleráb, zeler atd...
Do misiek sme si dali rezance, mäsko, jarnú cibuľku, Pak choi, zázvor, surovú mrkvu, čerstvý  koriander (dôležité), chilli z Thajska (brutálne) a klíčky z mungo fazuľky.
A veľa čerstvej citrónovej šťavy. Zaliať horúcim vývarom a mňam! 
Chutila fakt skvele a takto máte doma vlastne dva druhy polievky, môžte ju jesť ako našu tradičnú s varenou mrvkou atď, alebo si vývarom zaliať takýto vitamínový výbuch.








Keďže máme s drahým tzv. "suchý" január, t.j. nepijeme alkohol, endorfíny vyvolané touto štipľavou horúcou polievkou padli vhod. Teda, v Maximuse sme druhého januára mali trošinku, takže ja mám záväzok do tretieho februára...

Rozhodne v tomto chrípkovom čase stojí za vyskúšanie.
Pekný víkend všetkým!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára