Celkový počet zobrazení stránky

utorok 26. decembra 2017

Miške




Chcela som pôvodne napísať, že nie je ľahké žiť láskou a pre lásku. Ale to by bola hlúposť, ľahké to je. Neskutočné jednoduché a také prirodzené. Ľúbiť je to najzákladnejšie. Čo už ale tak ľahké nie je, býva ten stret s inakosťou. Ja neviem vysvetliť prečo veci tak cítim, proste to tak vždy bolo. A cítim bezmocnosť, keď to neviem sprostredkovať, keď ľudia vidia svet celkom inak.
Láska nie je účtovníctvo má dať-dal. Láska nie je očakávanie. Láska nie je profit. 
Láska je dávanie. Láska je hľadieť na potreby druhého. 
Láska nie je JA, láska je TY.

Dnes sme si urobili minivýlet na moje bývalé pracovisko. Naj bývalé kolegyne, ktoré sa stali priateľkami a súčasťou môjho života a dokonca i zopár starčekov ešte z "mojich čias". 

Prekvapilo ma, že i Miška chcela ísť. A prekvapila ma i niečim iným.
Často sa stretávame s rozdielnosťou názorovou, ale akceptujeme sa a nemilujeme sa o nič menej. Ona je proste produkt tejto "doby modernej" a stáva sa dosť často, že vďaka nej svoje názory i mením.
Mišinka, to ako si mi dnes vysvetila stratu s ktorou sa neviem zmieriť, to ma dostalo.
Občas mám pocit, že si ešte také "dieťatko" a potom povieš niečo tak zrelé a dojemné, že "smekám" klobúk a nechápem. Mišinka, ďakujem za dnešok.
Ľúbim Ťa!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára