Celkový počet zobrazení stránky

streda 16. augusta 2017

Opať dovolenka

Posledný príspevok som uverejnila počas  dní prvej dovolenky a ani neviem ako, ubehli dva pracovné týždne, i zopár dní druhej dovolenky. Tentoraz domácej a pracovnej.

Priznávam, včera som hľadala malý kútik, kam sadnem a v kľude si poplačem, že neviem čo skôr:(
Neustále vysvetľujem mojej svokre, že nejde mať všetko porobené, ale neviem, kto to asi tak vysvetlí mne. K sakru, nejde to a musím si prízvukovať, že veď staviame...

A staviame vďaka všetkým tým skvelým ľuďkom kol nás ktorí trávia svoje víkendy i dovolenky nezištnou prácou u nás. Vďaka priatelia, ste všetci skvelí! Kedysi to takto fungovalo na dedinách, keď sa stavalo, ale veľmi dobre viem, že dnes už to tak bežná vec nie je. Vážime si to!

A poporiadku

Prvý víkend po dovolenke : murovanie venca



ďalší týždeň "Klanicovi v Hugovi"
(tretí ročník? :))







A potom Katkovci, zatíčka moje, tri dni "dovolenky" u nás




ale okrem práce sme "my ženy a deti" stihli nejaké kino, nejaké nákupy 
ako i kúpiť pre nás novú rúru na pečenie, nakoľko stará sa "odporúčala".
Mesiac po vysávači....a auto máme ešte stále v servise...





nie, nemáme karneval, drahý seká drážky na elektrické káble


a ešte zopár pracovných, záhradných či kulinárskych:





tri torty do práce




vyrobila som pracovným deťuchom na večne osamotené ponožky



Miška varí skvelé cestoviny


a Emka ich už jedla v Miškinej jedálni :)


a tak sa začínam tešiť na jesenné večery.....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára