Celkový počet zobrazení stránky

piatok 30. júna 2017

Prázdniny začínajú

A začínajú ako obvykle tým, že deti si tu naplánovali kopec akcií s kamošmi, že môj drahý má 
v dobe, keď nemá práve dovolenku milión služieb navyše, že treba kooopec vecí a počko je také, že sa nechce takmer nič.


Na záhrade rozkvitli ľaliovky
a ja som zistila, že sa skvele farebne hodia 
k nápojom z Aperolu


ktorý sa mi zdal kedysi nepiteľný, ale - poznanie tohto roku-
treba ho len správne nariediť. Najlepšie niečim bublinkovým a sladkým.


v lete sa varí super


Naša  Miška má svoj úplne prvý job! A nie hocaký -
lepšie miesto pre ňu si už ani neviem predstaviť
I keď, neviem či to nebude pre našu rodinu likvidačné. 
Všetci sme takí, že by sme kníhkupectvo dokázali vykúpit :(
A teraz je ich opäť toľko nových....
A jasne, že som si dnes u nej jednu knihu kúpila.


A Duli dnes položil základný kameň!
 Duli...neviem kedy oplatíme, si naša záchrana!


taaaakže, keď uschne táto precízne položená prvá rada, ide sa na to!



a tu už sa plánuje Tour de Čechy:)



Prežite krásne leto!
S láskou Z.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára