Celkový počet zobrazení stránky

utorok 30. mája 2017

Plattensee

Balaton. Opäť a znova. Sami dvaja.
Balatonfured. 



Milujem naše deti. Milujem Stacy. Milujem celý ten cirkus, o ktorý sa staráme. Ale predsa - Miška má 18 a my sme toto nikdy nerobili, utrhnúť sa len sami pre seba. A bolo to naozaj fajn. 
Aj keď posledný večer už mi strašne, ale strašne chýbali :)



ranná káva na hotelovej pláži





pobehali sme všetko, Tihany tentokrát aj trošku kultúrne ,
so Stacy si to nemôžeme dovoliť









Lákalo ma prezrieť si jaskyňu Tapolca
A bol to vytrpený pôžitok :(

Vchod do jaskyne sa nachádza priamo uprostred mesta. Prehliadka jaskyne spočíva z hodinovej prednášky o geológii, ten mdlý týpek to fakt dokázal natiahnuť na hodinu a pritom sme prešli len štyri miestnosti múzea vybudovaného nad jaskyňou a až potom nás do nej konečne pustili.
Ibaže
vôbec nie do nejakej veľkej sály, ale nastúpili sme do lodičky, ktorou sme sa sami predierali v úzkom skalnom tuneli, občas sme si museli až ľahnúť aby sme prešli.
Veďáno, bol to zážitok, voda v jaskyni bola prekásna, dokonca som videla dve maličké rybičky.
Ale najviac si pamätám, ako mi bilo srdce v krku...



Nemôžem povedať, žeby som si to chcela zopakovať.


Vyskúšali sme kompu z Tihany na opačný breh. Už dlho som obdivovala krásnu pieskovú pláž v Balatonlelle , tak sme si ju šli omrknúť.


kompa je veľká a cez víkend jazdi pomerne často



Pláž bola zatvorená. Navyše sme jasne videli skalnatý breh a na ňom kopy piesku navozené a nachystané na úpravu terénu. Každopádne nechápem, ako vzniklo to množstvo fotiek prekrásnej pozvolnaklesajúcej pláže, ktoré sú na nete.


rozpávkový breh v prístave Tihany


Bolo to super!













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára