Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 29. januára 2017

Víkendík

Pôžitkársky. Absolútne. No a? 

Raňajky víkendové, milujem tú časť dňa.


Tieto malé misôčky určené pôvodne na Creme brulle nám robia veľkú službu.
Dá sa v nich čokoľvek zapiecť. V týchto je šunka, vajíčko, pór, syr. Ale dá sa aj zeleninka so smotanou, zemiačik s klobáskou...

A potom vyklopiť 


alebo opačne vyklopiť a umelecky dotvoriť ako Emi 


alebo do misiek uvariť ovsenú kašu so škoricou a figami


a k tomu dobré kafíčko


protizimný odboj pálením voňavých sviečok


túto parádnu mám od "stupavského" ježiška


A stihli sme aj kino v sobotu. Ja s Miškou na Všetko alebo nič (aj na druhý raz sa mi to páčilo:))
a tatinko s Emi Fantastické zvery
akurát žiaľ prijateľná kombinácia filmov, aby sme zvládli v rovnakom čase bola iba v Eurovea.
Brrrr, som asociál a chcem žiť na samote :( 

Riško relaxačný
jo, jo , je to Igorkov vankúš na jeho krčnú chrbticu pod ním


A toto vám musím ukázať, Tú foto urobil Igorko dnes. Je na nej kocúr našich susedov, ktorý pôvodne vyrastal s ich sliepkami, ale kedže teraz žiadne nemajú adoptoval si tie naše :)


Ležal priamo v hniezde, kam naše fešandy znášajú vajcia.


Miláčik, nevie byť sám....



a už to začína...toho roku asi kompenzačne aj za ten minulý
tešíme sa s Emkou a plánujeme kam čo...


Želám vám pekný týžden, snáď už teplejší!
(Veď ja viem, že v zime má byť zima, ale tá kompa...:()






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára