Celkový počet zobrazení stránky

pondelok 3. októbra 2016

Rýchlik

len v bodoch ako poznámky v škole
viac nevládzem


Miška mala meniny



Aďka má parádne nové fáro
bolo rozobraté vydrhuté opäť zložené (vďakabohu)


v sobotu do tmy šambrány
ale - jupí - hotovo
ostala celá strana od susedov, tam ale pôjde len biela farba
keď prestane pršať...



a večer Dni zelá
zdravím Lucku S. a ešte raz sa ospravedlňujem - moja hlava už asi v dôchodku si lebedí :(




a Emi má zajtra narodky, tak chystáme do školy



mmch, zomrel mi robot po ôsmich rokoch. O.K., u nás už mal asi aj 20 rokov odrobených,
ale nepotešilo. Už by som aj po inom siahla, mať tak hodne veľa hodne zbytočných zdrojov, ale keďže k tomuto mám takmer všetky doplnky, ktoré existujú, tak sme opäť kúpili ten istý.
Dúfam, že aspoň desať rokov teraz potiahne, už predsa len menej pečieme ako kedysi.


Tak dobrú nocku, ja som pripravená na zimný spánok...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára