Celkový počet zobrazení stránky

nedeľa 25. septembra 2016

Plnohodnotne

Môj meninový piatok začal pozitívne naladený víkend.

Najskôr sme sa konečne dočkali poštovej schránky.


Dostala som od drahého amarylis viazaný so srdiečkom,
naša pani kvetinárka je vážne špica.



a aj koláčik mi upiekol


Vres od Janky, Jani, vďaka, zapadol!


jesenná deko od tety susedy



Sobotu sme načali návštevou otvorených remeselníckych dvorov v Sekuloch.
Boli sme tu prvý raz a boli sme úplne očarení, vrelo odporúčam!









A neuveriteľná vec - v jednom domčeku mali na stole kapustníky. Babičkovské. 
Roky som sa k nim nedostala a Igorko neváhal a vypýtal mi :) 
A potom ešte ďalších pár kúpil v ďalšom domčeku. No malé vianoce mám.






sobotná noc s Kuznik famíliou
Silvestéééééér (pocitovo)
(už viem, čo je Komenského škola hrou - Igorko
sa najlepšie učí cudzie jazyky pri "chlastačkách":))



dlouhá noc...
v nedeľu kratučko Dulinovci



poobede sme si stihli pospať a vyrúbať zas kus záhrady

dať si bábetkovskú večeru a asi pôjdeme skoro spinkať...


želám vám krásny nový pracovný týždeň!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára