Celkový počet zobrazení stránky

sobota 30. júla 2016

Letní blázni

Druhý dovolenkový týždeň nie je o nič menej náročný ako ten prvý. Ešte sme neboli doma ani tri hodky z Talianska a už u nás pristál Ďuri a to bol len začiatok. 
Na čo sa vždy veľmi teším , je návšteva Lucky a Iva, ktorú interne volám" Klanicovci v Hugovi" a vždy ubehne prirýchlo. Ale musím vám ukázať ako  prišli toho roku. Válala som sa smiechom, japonskí turisti...


Natka je šialený moreplavec, ale Stacynka sa žiaľ inšpirovať nedala


vždy som si želala, aby sa mi o bazén staral ten smiešny pán v obleku z inštruktážneho videa,
 ktoré sme obdržali pri kúpe bazéna
ale ITčkár v plavkách tiež môže byť...

a potom sme 
strihali levandulu

kompletne rozobrali, obrúsili, vydrhli, natreli, opäť zložili bránu
trvalo to dva dni, ale teraz je krásna




a jedna fajn a nečakaná letná grilovačka u Anky a Martina a jedna milá návšteva Janky a Katky dnes a padáme každý večer (je pol jednej ráno ešte vlasten večer?) do postele ako múmie a vyzeráme ako ten manželský pár, čo prišiel z chaty v jednej reklame na matrace

a zopár letných obrázkov


kvašáky som si naložila pred dovčou, kým sme prišli boli tekuté :( 
ak ste podobný expert, v Lidli som si kúpila včera v sáčku a sú fakt mňam

ľadový čaj - uvariť silný čierny čaj, ocukriť, pridať šťavu z citrónov(odporúčam veľa cukru a veľa šťavy) a naliať do nádoby aspoň zpoly plnej ľadom


túto tortu robíme teraz stále dokola, ako povedal Ivo,
 také nič s ničím, ale strááášne dobré

až včera nám jedna nevyšla, neviem prečo, proste sadla...


tie černice sú jedna z mála vecí z našej tohtoročnej úrody

mám rada foto pred a po
pred čistením

a po


teda samozrejme prvá fotená večer a druhá cez deň, aj svetlo hrá rolu

môžem jej ja vysvetlovať, že to je môj chlap...

ale Emi je ešte horšia, tá nám zaberie rovno celú posteľ


želám všetkým také rušné a teplé leto, ako je u nás :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára